2022年6月29日 星期三

敏感肌亦可安心美白 - Cetaphil透亮抗敏系列

踏入夏天就會特別著重美白,但對我呢啲敏感肌嚟講,為咗減少皮膚刺激,護膚重點都只著重於抗敏保濕,最「穩陣」配搭,不過今年有新嘗試喇!

Cetaphil舒特膚全新推出透亮抗敏系列,蘊含天然海百合植物精華和醫學級美白成份 NIACINAMIDE ,低敏配方令敏感肌都可以一嘗透白感覺!

一張含有 個人, 女性, 室內, 擺姿勢 的圖片

自動產生的描述

透亮抗敏系列共有4位成員,包括潔面乳、爽膚水、日霜及晚霜。今次試用日霜,質地好creamy,容易於面上推開塗勻,用後即時提升皮膚光澤度,皮膚觸感輕柔水潤、不油膩,有SPF 15 防曬亦不會覺得厚重焗促,亦沒有出現皮膚過敏反應。一次過滿足敏感肌於日間進行亮白、防曬保護、同時保濕抗敏既需求!

一張含有 文字 的圖片

自動產生的描述

透亮抗敏日霜加入獨創革命性溫和透亮專利技術 (GentleBright TechnologyTM) ,透過多項臨床研究和超過七百多項測試,證實絕不會引起刺激肌膚和乾燥等副作用,高效針對膚色不均,持續使用4星期能改善及減淡色斑,延緩衰老!

一張含有 室內, 牆, 個人 的圖片

自動產生的描述

原價亦只是$280/50g(屈仔特價才$252),價格親民非常抵用!還有MC張天賦做代言,「賦二代」一定要支持呀!😍



了解更多Cetaphil舒特膚資訊:

https://www.facebook.com/cetaphilhongkong 

https://www.instragram.com/cetaphilhk


#CetaphilHK #Cetaphil舒特膚 #舒特膚 #透抗敏系列#BrightHealthyRadiance #天然海百合精華 #醫學級Niacinamide #透亮抗敏#亮肌 #溫和透亮專利技術 #亮白 #防曬

 

沒有留言:

張貼留言