2019年1月27日 星期日

最強面霜 - Kiehl's Ultra Facial Cream 2019全新配方

每當親戚朋友問我邊隻保濕面霜好用既時候,我既答案都是Kiehl's Ultra Facial Cream,因為夠保濕又清爽又唔貴! 
而今年Ultra Facial Cream 特效保濕乳霜更推出全新配方,突破保濕極限!
價錢都只是HK$300/50ml ; HK$530/125ml 咋,超抵用!
全新配方蘊含南極葡萄蛋白及優質橄欖油,保濕效果再提升,但質感依然輕柔清爽!
更不含酒精及防腐劑 (Parabens)、胺甲醯胺 (Carbamides) 及三乙醇胺致敏成份,敏感膚質都可安心使用!

潔面後皮膚水分只有30.7%,用埋Kiehl's Ultra Facial Cream 水分提升到61.5%,足足多咗1倍啦!!

特效保濕系列仲有濕面啫喱、爽膚水同特效晚間保濕面膜架! 
登入Kiehl's 網頁了解更多特效保濕乳霜: https://bit.ly/2Vn8OSF

產品由 Kiehl's 提供

The End ! Thank you !

Email : fungling0131@gmail.com

Blog links:


Facebook Fan Page:

Instagram:

沒有留言:

張貼留言