2019年11月11日 星期一

聖誕必備 OLAY兩大皇牌節日限定膠原套裝



轉眼間下個月已經是聖誕節,一眾美妝品牌會推出不同限定套裝,是年度入貨既最佳時機!OLAY推出兩大皇牌節日限定套裝,包括「No. 1美白精華」及 「皇牌面霜」,令肌膚膠原再生、透亮!


節日限定版水感透白套裝 (HK$279.9)

• 限量版皇牌高效透白光塑淡斑精華 30ml
• PROX 亮潔晳顏淡斑精華 7ml
• 高效透白光塑彈力面膜 1 片
• 高效透白光塑面膜精華液 18ml



雖然夏天已過,但秋冬都要keep住肌膚水感透白架!呢枝皇牌高效透白光塑淡斑精華含獨家日本珍珠光學科技同高純度B3,純度達99%,比一般B3更溫和、功效亦更好,不單止能美白、仲抗氧化、補濕、淡紋,保濕度高所以秋冬都岩用架!用咗一星期,覺得夠水潤之餘亦有光澤!

節日限定版 74 折幫助膠原增生套裝 (建議零售價$259.9)
• 限量版皇牌新生高效緊緻護膚霜 50g
• 新生高效緊緻活膚露 18ml
• 全新新生高效緊緻彈力面膜 1 片
• 高效透白光塑淡斑精華 6ml



隨著年紀漸長,愈來愈著緊肌膚彈性,Olay Super Cream 內含高濃度黃金五胜肽,刺激細胞自我修復及膠原增生,加上長角果萃取(Glyco Repair)及高純度 B3,亦可促進膠原蛋白及透明質酸增生!Olay Super Cream 質感豐盈,用後皮膚感覺柔潤有彈性!


而去萬寧或屈臣氏買呢兩款節日限定套裝,除咗有夢幻金限量版美白精華同Super Cream,附送其他皇牌試用裝,仲低至 73 折,快啲入手送禮自用啦!

資料由 OLAY 提供

The End ! Thank you !

Email : fungling0131@gmail.com

Blog links:


Facebook Fan Page:

Instagram:

沒有留言:

張貼留言