2020年9月6日 星期日

OLAY新升級皇牌面霜Super Cream 三重膠原技術還原年輕肌

隨著年齡增長,皮膚老化現象日漸浮現,以前出油出暗瘡但而家都少了,即使出暗瘡都不像以前快癒合,皮膚也較年輕時易乾燥,這都是膠原蛋白流失的警告。




為咗留住膠原蛋白,最近試了OLAY皇牌緊緻面霜Super Cream,新升級第五代有「三重膠原技術」,其中含99% 高純度B3 ,Super B3 可以抗氧化、補濕鎖水、保持水油平衡。仲有黃金抗老成分五胜肽,刺激膠原蛋白增生,減淡細紋,令肌膚緊緻彈潤。加上地中海長角豆萃取,科研證實Super Cream專利配方,有效防止膠原流失同時使膠原增生,令肌膚保持年輕!




Super Cream質地介乎乳液同乳霜之間,唔會好「杰」,而係好creamy、水水地好易推開同吸收,所以夏天用都唔怕會太笠。用後皮膚水分提升、感覺水潤有彈性、輕盈不油膩。




用了一星期,感覺不錯,早上起床時的面油減少,皮膚較之前彈潤、緊緻。



資料由 OLAY 提供

 

The End ! Thank you !

 

Email : fungling0131@gmail.com

 

Blog links:

 

Blogspot

 

theZtyle

 

BeautyExchange

 

Styletips

 

She.com

 

U Blog

 

Qooza Beauty

 

Qooza

 

WeShare

 

ESDLife

 

MyAge


Facebook:

http://www.facebook.com/ling0hoi


Facebook Fan Page:

http://www.facebook.com/fungling.fungling

Instagram:

https://instagram.com/funglingling/

 

沒有留言:

張貼留言