2014年12月9日 星期二

好味再encore @元朗薄荷葉泰國菜

sem尾忙爆的日子,難得有一晚空檔,想吃一餐好的慰勞一下自己!
所以我跟男友就去了薄荷葉泰國菜,上次食過泰式炸蠔後念念不忘,特別再來encore!
餐廳位於元朗劇院旁,好容易找到!
附近有咪錶及露天停車,泊車都好方便。(食滿$300可享有免費泊車兩小時)

餐廳內有特色燈飾,出面又有露天坐位同椰林樹影之下,幾好feel呀!

點餐後最快上檯的就是飲品,我喜歡生津解渴的椰青($38)!
很大的一個,新鮮清甜,仲食埋椰肉 ,高熱量也不管了! XD

男友點了菠蘿特飲 ($28),好香菠蘿味,但不會太甜,不錯。

點了甜柚鮮蝦沙律 ($78),酸酸甜甜,好開胃,加上沙律菜,爽脆醒胃,
如果可以甜多少少就perfect !

OMG! 我最喜歡的泰式炸蠔 ($168),睇到我流哂口水,快拍兩張相後。。。
喂! 炸野要"襯熱食",我唔客氣喇!

Waitress 教我們用spoon放些甜酸汁入去隻蠔入面,然後用菜包住食。
水準依舊好,炸粉不多,又沒有炸得太耐,蠔又大又肥美又juicy,
甜酸汁令到隻炸蠔都不膩了,還帶出蠔的鮮味,一流呀!
(打食評中的我表示好想再encore....)

除了炸蠔,泰式燒豬脾仔($108) 一樣吸引!
豬脾用香料醃製過,加上外面有泰式雞醬,食落去甜甜辣辣,
如果覺得食到有點膩,豬脾仔下面有沙律菜,用了紅酒汁去調味,絕對有中和作用!

最後點了泰國菜最common的菜式,特色菠蘿飯($78)!
上面放左好多腰果和肉鬆,腰果還是脆口的,忍唔住一粒接一粒放入口! (最怕吃到露風變硬了的)
另外用上新鮮的菠蘿去炒,加上有好多海鮮配料,夠哂鮮味~
而炒飯也控制得好,不太乾太濕,perfect ending!(飽到突肚腩XD)

但在這裡開飯的缺點是坐露天座的人吸煙,坐近門口位都焗食二手煙!
而且價錢比較高,之不過食物質素亦高,算是物有所值喇~
間中一餐,我就覺得無所謂既~ XD
下次一定要再來Encore!!

The End ! Thank you !
Email : fungling0131@gmail.com

Facebook Fan Page:

Instagram:

沒有留言:

張貼留言