2017年6月16日 星期五

廿分鐘保濕、美白、抗皺 多重修護功效 Mioggi金箔活炭雙效修復面膜

25歲之後,護膚的需求越來越多,除咗基本補濕、清潔外,仲想抗老化、美白淡斑、防敏感....... 
日常護膚品就多數分散投資,但每星期只敷一至兩次mask,最好就能做到多效合一啦!

Mioggi 全新金箔活炭雙效修復面膜,不單止有齊抗皺、美白、保濕3大功效,雙層面膜結構更能達到更多護膚功效!
外層為Micro Foil金屬面層,採用 Moisture-lock 溫感滲透技術,有效阻隔外在環境,敷面膜時給面部皮膚輕微升溫,有效防止精華及水分蒸發及激活肌底微循環,促進精華成分極速滲透肌底,更完整的被皮膚吸收。

竹碳內層可深層清潔毛孔,幫助代謝老廢角質,精華吸收零阻隔。

中間為精華夾層,鑽石粉、專利去端肽膠原、八勝肽等8合1精華。
“鑽石8效精華”成分:
鑽石粉末 - 均勻膚色,去除老廢角質
蘋果萃取 - 蘊含豐富維他命C及有機酸,有效均勻膚色及調理膚質
八勝肽 - 細緻毛孔,緊緻膚質,增加彈性,效果媲美肉毒桿菌素
黑野櫻果萃取 - 深層保濕,柔嫩膚質
專利去端肽膠原 - 瞬間逆轉膚質,預防皮膚老化
銳刺山楂萃取 - 增加皮膚彈性,調理膚質
腺苷 - 淡化細紋,嫩白膚色
煙醯胺 - 強效美白,保護肌膚免受外界侵害

整張面膜的精華很多,約30g “鑽石8效精華”,從包裝袋拿出時不斷滴,而包裝袋內還有很多精華素呢!
先敷下半面,再敷上半面。雖然雙層面膜比較厚,但沒影響面膜的貼面度!cutting都好岩圓、闊面既我!

雖然一片面膜中有約30g精華,但敷面膜時候不會邊敷邊滴,即使敷了20分鐘,金屬面層有變乾,但活炭內層下還有不少精華呢!金屬面層真的有效阻止精華及水分蒸發呢!
敷既過程沒有感到刺痛、痕癢, 很舒服,敷後皮膚水嫩,泛紅明顯退了,兩邊鼻翼蝴蝶位的毛孔都收細即時收細了!
望落皮膚白咗,有透亮感。 
對比敷面膜前後的皮膚水分(圖左邊) 提升咗好多,接近一倍呀!!

MIOGGI金箔活炭雙效修復面膜 (1盒5片)
售賣點: MIOGGI專門店
有好野梗係要開心share架啦~ 而家登記購買MIOGGI金箔活炭雙效修復面膜5片裝,
即送4星保濕評分之MIOGGI 蝸牛保濕修復水晶面膜1片!
登記link → http://bit.ly/2rgHgyE

話說之前消委會做的補濕面膜測試,發現某D貴價面膜的保濕效果比平價面膜仲要差,令我facebook被洗版,而今次送的「MIOGGI蝸牛保濕修復水晶面膜」就獲消委會評為4星保濕功效!!! 仲不含致敏成分MIT、熒光劑及重金屬,真係有SO架,唔好蝕呀!! 多一片都可以慳返十幾蚊架!!

產品由 MIOGGI 提供

The End ! Thank you !

Email : fungling0131@gmail.com


Facebook Fan Page:

沒有留言:

張貼留言