2018年6月15日 星期五

找回年輕明眸,打造無齡眼肌 - Evvus Ultherapy眼部輪廓拉提療程









































年過廿五之後,不得不承認身體開始出現初老徵狀。除咗比以前易攰、皮膚無咁好彈性之外,眼紋、淚溝亦愈來愈明顯。尤其是眼部皮膚特別薄,加上平日化妝卸妝經常拉扯眼部皮膚,感覺到眼周都比以前鬆弛,亦開始有眼皮下垂情況出現… 眼霜眼膜不是不可以,只是效果較慢,而且不太明顯。之前有考慮過等年紀再大啲,透過打針去紋同填淚溝,但始終打針都是入侵性,都有點擔心。另一方面我亦考慮過去做近年大熱既韓國HIFU,有朋友做過,做一次雖然都有效提升眼型,但未夠半年已經打回原形,又要再打再捱痛。究竟想要返年輕時嘅眼周肌膚,係咪無可能嘅事呢?

 好在經朋友介紹,令我首次認識Evvus輪廓拉提技術,重燃希望!佢地利用Ultherapy拉提療程,以高能量聚焦超聲波,精準聚焦至真皮層底部4.5mm,收緊導致皮膚鬆弛的肌腱膜,比韓國HIFU 3-4.3mm更加深及準,一拉一提,拉平眼紋,提升輪廓。而且獲美國FDA認證,效果更明顯、持久,打造出無齡眼肌!加上做一次療程已經可以keep一年,令我更加心郁郁!

正所謂心動不如行動,我上月底已經在Neo Derm旗下既美容品牌Evvus體驗了Ultherapy 眼部輪廓拉提療程。Centre環境光猛開揚又乾淨,比出面美容院舒服好多。不過我揀Evvus做Ultherapy個主要原因,就係做療程梗係以安全至上啦,這裡提供的療程正是由醫生或護士主理,由專業醫護人員去操作如Ultherapy等高能量療程,令我可以安心交比Evvus幫我解決眼紋問題,同淚溝講byebye!

當日到達Evvus後,醫生先幫我做SkinCV,由唔同角度分析我既皮膚狀況,再評估我是否適合做Ultherapy,同埋詢問我最想改善的眼部問題。之後有護士跟我講解同意書、注意事項及拍攝照片作紀錄。

之後護士就幫我卸妝、潔面,再塗麻醉膏,等20分鐘左右,待麻醉膏發揮效用。

終於正式開始Ultherapy療程,先由眼尾開始,慢慢向前至眼頭。

感覺有點似被橡筋彈,同時帶冤痺感,但因為敷了麻膏的關係,感覺唔算太痛。整個過程也只有15-20分鐘左右,很快便完成。

完成Ultherapy後,即時感覺到眼周皮膚緊咗同實咗,但表面效果唔會咁快見到架,要等2-3個月肌底重組之後,眼紋同淚溝改善就會最明顯!另外,由於Ultherapy 是以高能量聚焦於肌腱膜拉緊輪廓,所以做完後皮膚會有點紅,不過數小時後便會散,不會造成表面傷口。完成療程後即時化妝都無問題! 好期待2-3個月後最明顯的效果,到時就可以擁有無齡眼肌,再同大家分享!有興趣搣甩眼紋、眼下垂同淚溝既話,就快啲click入http://bit.ly/ckols0618b預約啦!
EVVUS Official Website: https://www.evvus.com.hk/
EVVUS Facebook Fanpage: https://www.facebook.com/EvvusHongKong
EVVUS Instagram: https://www.instagram.com/evvushk/

是次療程由 EVVUS 提供

T
he End ! Thank you !

Email : fungling0131@gmail.com

Blog links:


Facebook Fan Page:

Instagram:

沒有留言:

張貼留言