2019年9月25日 星期三

Wild Organic 有機花水 噴一噴淨膚嫩肌

經常留在冷氣房,皮膚水分好容易被抽乾,除咗坊間一般既保濕噴霧,我更偏愛花水,保濕之餘,仲有其他護膚功效㖭!
花水,識揀梗係揀有機啦!Wild Organic 嚴選多種含有高效天然有機成份,並於澳洲製造及獲得有機認證,務求讓每位都可以享受到安全、高效、防敏感的有機產品。 Wild Organic仲堅持不以動物作測試㖭呀! 

天然橙花淨膚花水 HK$218/100ml 蘊含天然橙花精油,可有助淨化肌膚,控油及收細毛孔,同時抗氧化,令肌膚更緊緻柔滑。 
成分:純水、植物甘油、氫化蓖麻油、乳酸、橙花精油
Wild Organic 的產品亦走簡約路線,花水均以玻璃瓶噴咀設計。而樽身亦清晰列出使用方法、成分、製造日期及有效期。 

使用方法很簡單,距離面部約10-15厘米噴上,噴咀霧化效果不錯,花水不會變成大水點,輕輕拍打至吸收。吸收得很快,即時淨化皮膚,感覺清爽。 

天竺葵逆齡嫩肌花水 HK$218/100ml 天然天竺葵的香氣不但能令人感覺愉快,更可修護受損肌膚,排走肌膚毒素及污垢,加強肌膚自我修護屏障,令肌膚保持年輕緊緻。 
主要成分: 純水、植物甘油、氫化蓖麻油、天竺葵精油、乳酸

除咗當保濕噴霧 或者 toner使用之外,仲可以用花水去濕敷。最近轉季皮膚狀況都不太穩定,容易泛紅痕癢,而天竺葵可以修復受損肌膚,所以我揀了天竺葵逆齡嫩肌花水來濕敷。首先把壓縮面膜紙沾濕後再敷上面5-10分鐘,濕敷後皮膚即時水潤、提亮了,仲可以聞到淡淡花香,令整個人都放鬆啲!


資料由 Wild Organic 提供

The End ! Thank you !

Email : fungling0131@gmail.com

Blog links:


Facebook Fan Page:

Instagram:

沒有留言:

張貼留言