2019年7月29日 星期一

Sudio 真。無線藍芽輕鬆與音樂連接


自從轉用了Sudio既藍芽耳機之後,唔使再被長長耳筒線左kick右kick,但科技進步,而家潮流興無線耳機,所以Sudio最近也推出真無線藍牙耳機NIVA,真。無線令我不論搭車定做運動聽歌/講電話都更加方便! 

Sudio NIVA 真無線藍芽耳機,秉承Sudio 一貫簡約設計風格,但質感非常好,我揀的是啞黑色,型格又不易弄污。
呢款耳機仲非常輕便,單邊耳機僅重5g咋!入耳式耳塞設計,緊貼耳仔不易跌出之餘,仲有效阻隔四周環境既雜音。
有埋日常防水濺防汗功能,就算健身大幅度郁動、出汗都無問題! 
就算唔方便隔身帶住手機係身邊都唔緊要,Sudio NIVA 真無線藍芽耳機,具備藍牙4.2版本,藍牙訊號接收距離33英呎(約10米),而且兩邊耳機各具有多功能按鈕,可控制音樂與語音呼叫,仲支持Siri 同Google 智能助理架~ 
別以為圓型的外盒只為收納之用,其實它是具功能性,是可攜式耳筒充電架!本身耳機單次充電可播放3.5小時,可攜式充電盒可提供4次的額外充電,總共可有17.5 小時的音樂播放體驗! 
先後用過3款Sudio耳機,我覺得Sudio不單止在耳機科技上有進步,亦係好重要既日常穿搭配件。以我自己為例,基本每天返工放工搭車、閒時健身運動,都一定要有戴耳機聽歌,耳機同生活早已密不可分。重點是性價比度較高,既具功能性又時尚,很值得推薦,幾位親友也先後成為Sudio用家喇! 
看我這篇分享的讀者也有專屬優惠: 登入 Sudio 香港官網:https://www.sudio.com/hk/earphones 結賬時輸入優惠碼「fungling_niva」即可享全館商品85折!而家仲有夏日活動贈禮,買就送Sudio 設計Tote bag!

資料由 Sudio 提供

The End ! Thank you !

Email : fungling0131@gmail.com

Blog links:


Facebook Fan Page:

Instagram:

沒有留言:

張貼留言