2018年1月30日 星期二

善用神仙水幫助暗瘡

由初中開始一直受暗瘡困擾,到出嚟做嘢後更嚴重。曾經試過唔同方法幫助暗瘡但都唔成功。
近來終於搵到適合嘅產品幫助暗瘡。神仙水就係其中之一,而且神仙水仲有好多用途呢!

如果好似我經常坐係冷氣房內,皮膚水份好易被抽乾...呢個時候SK-II神仙水就可以大派用場!
將神仙水倒入小噴樽,閒時用神仙水噴面補濕!

SK-II 神仙水蘊含超過 90% PITERA™,而PITERA™ 同健康肌膚嘅天然保濕因子成分好相似,為皮膚補濕。
皮膚有足夠水分,達到水油平衡,對暗瘡都有幫助架!

當有暗瘡「谷」緊嘅時候,就可以用神仙水濕敷10分鐘急救,幫助撫平暗瘡、降紅,令暗瘡無咁礙眼。
或者暗瘡凋謝之後開始結焦/甩皮,又可以利用神仙水濕敷,幫助暗瘡傷口癒合。
神仙水不含水銀、強酸、酒精,唔怕刺激暗瘡。

一般日常用的話,神仙水就係爽膚水之後用。神仙水蘊含維他命、胺基酸、礦物質和有機酸等 50 多種活性成分,調節肌膚。用神仙水沾濕化妝棉後輕拍,可以去除老化角質,幫助暗瘡不易形成。

過往經常生暗瘡,令整個人都很沒自信,很怕被人看到面上的暗瘡,最嚴重嘅時候連輕碰塊面也覺得痛,也不能打側瞓。
想知點樣幫助暗瘡同改善其他皮膚問題,可以上網預約SK-II Magic Ring 皮膚測試,完成測試後仲可以拿枝神仙水sample回家試試呢!


是次產品由 SK-II 提供

T
he End ! Thank you !

Email : fungling0131@gmail.com


Facebook Fan Page:

Instagram:

沒有留言:

張貼留言