2018年1月23日 星期二

SHISEIDO ULTIMUNE 肌膚激活再生

自從去年8月開始試用 SHISEIDO ULTIMUNE 激活肌膚免疫力精華後就一直keep住用到而家,都差不多半年了!!
其實當了blogger之後,很多時候都要試不同的產品,所以絕少絕少忠於一枝呢!!!
SHISEIDO ULTIMUNE 激活肌膚免疫力精華 --- 除咗因為用完皮膚變得細緻柔滑、仲可以鎖住皮膚水分架!!
雖然這枝精華真的不便宜,但確實用得舒服,已經是第三瓶了!連同系到眼部精華也入手!
SHISEIDO ULTIMUNE 激活肌膚免疫力精華質地好輕盈、好快吸收,用完皮膚就會滑不溜手!!

對比起以前,而家面上的痘痘大大減少、就算岩岩洗完面,面頰兩邊都只有少少淡粉紅色而已。
要是以前,皮膚會紅卜卜、發熱、甚至紅腫痕癢。
Touchwood 今個冬季至今都平安無事呢!!

小紅瓶確實值得一試架!! Shiseido而家仲有做套裝架,即刻買枝75ml ,靚住過新年啦!!



是次產品由 SHISEIDO 提供
T
he End ! Thank you !
Email : fungling0131@gmail.com


Facebook Fan Page:

沒有留言:

張貼留言