2018年11月15日 星期四

日本Paimore直療 塑造大熱順滑梨花頭

老實說我既髮質尚算唔錯,因為我好少電髮染髮,平時都只是普通洗剪吹。但其實唔係唔想整,而係唔知自己想點整,又怕整完效果唔好就後悔莫及。 10月忙完一大輪工作之後,好有衝動想換個新髮型,就係blogger朋友介紹下去咗Boom Hair搵Michael。 



一開始我只同Michael講了基本要求,就是頭髮長度要至少及肩、髮色盡量低調、返工不能太淺太sharp....之後就將個頭交比佢自由發揮。 
跟住佢就決定幫我做直療+熱療+染色! 



一開始就先做直療,直療是專為天生曲髮想整直、但又唔想好似負離子咁直既人而設!Paimore 直療有別於一般的電髮水,不傷髮絲,髮質反而比之前更柔順貼服!而我既頭髮本來就微曲,平日要用風筒吹直,所以我都好適合做,而且keep到半年至8個月㖭!


接著是熱療,熱療既做法跟直療一樣,只是將髮尾整內彎。而家吹韓風興梨花頭嘛,所以Michael 也決定幫我塑造一個,一改以往沉悶的長直髮。 


最後是染髮,Michael 說我的髮質好才可以一次過電染,正常是要分開做的。(沾沾自喜)而我說過返工不方便染得太淺/太sharp,所以Michael就幫我揀了一個棕啡色,但加了一點粉紅色又加了點灰色,低調中帶點不平凡。 


效果卻比預期中好,最初還擔心第一次搵Michael變髮,他未必可以理解我既要求。但原來係我諗多咗,整完我自己都幾滿意,頭髮仲比之前順直貼服,就連親友見到都大讚呀! 

Boom Hair - 太子弼街61號1樓 64655338

沒有留言:

張貼留言