2019年2月17日 星期日

Skin Snap 深入分析肌膚問題

每逢轉季就想趁機試下啲新產品,再加上係FB/IG見到啲廣告就心郁郁,但其實都唔肯定啲產品係咪真係岩自己,有時買咗返去用過先知唔適合或者無效果,浪費錢又浪費產品不突止,仲分分鐘搞到皮膚敏感或者爆瘡㖭呀!
為咗皮膚同荷包著想,都係穩陣啲好!最近試咗gratus app入面既功能Skin Snap,將德國A.I.應用喺肌膚範疇,配合匯集超過2萬個亞洲女性肌膚數據,
替你分析最關注既色斑、皺紋、泛紅等問題!然後再按分析報告,提供醫生批核的護膚方案。
只要禁入個app影三張相再等5分鐘,隨時都可以深入了解到自己最近既皮膚狀況,就算狀況改變咗都可以好快搵到適合自己既產品或療程針對性地改善,超方便呀!
睇番自己既報告,我發現肌膚既緊緻度係我最差既一環,尤其是面頰位置。或許是我較早前去evvus做了Ultherapy眼部輪廓拉提療程,眼周肌膚看來還算不錯,但真係要注意面部鬆弛問題,我扚起心肝聽從Skin Snap既建議,於app內購買「Endocare活肌緊緻再生精華露」勤力護膚先得!

Skin Snap按著個人肌膚需要而提供相應既護膚建議,可靠程度比自己盲目亂試高好多好多,又唔怕去到專門店被亂sell!
gratus app免費架,快啲一齊download試下Skin Snap啦 (https://www.gratus.com.hk/s/VVDHEJ)!

資料由 Gratus 提供

The End ! Thank you !

Email : fungling0131@gmail.com

Blog links:


Facebook Fan Page:

Instagram:

沒有留言:

張貼留言