2014年7月7日 星期一

網選+店購? 省時敗家體驗 by SUPER-CHIC.com

自4月開始,一直都在忙mid termsss、projectsss、projectsss,
到5月又到final examsss....終於推到放sem break,又要應付那些討人厭但又不能不去的計學分課外活動....
然後又到家裡的事! 唉~~~~ 可以去逛街買衫褲鞋袋的時間少之又少....
所以網購自然成了我常用的置裝途徑。不過網購置裝又有貨不對辦的風險呢....
(有試過淘寶的必定試過!!)
如果可以上網睇岩款式,再落shop睇完實物再比錢既話,就太好了!!

SUPER-CHIC.com《香港時裝購物指南》正正可以幫到我這個大忙呀!!!
不要誤會SUPER-CHIC.com是個網上購物網站,SUPER-CHIC.com並沒有做任何銷售時裝服務,
只是將不同fashion items放上網比大家睇,參考下,睇岩了才去shop,最岩忙到沒時間shopping/ 懶得行的人呀!!

SUPER-CHIC.com 包含了香港多間時裝店的items,大把款式任你睇,
仲可以指定睇邊個brand既fashion items!
日本/韓國/歐美多個brand任你選呀!!

仲可以用香港區 / 九龍區 / 新界區的時裝店來劃分,就返自己近邊區,
睇岩先落shop買就唔使哂時間逐間睇啦~~
除左揀地區,仲可以根據自己budget黎睇items,咁就唔怕買到out budget啦~~


如果見到岩心水既items,可以click入去睇多少少information 甚至share去fb呢~~

我早前在Gmarket買回來的袋爛了,所以我這次上super-chic.com主打看袋款,
看中了幾個心水,剛巧尖沙咀都有鋪,不用特地過海,馬上起行!
誰知逛逛下時,誤打誤撞看到了Mango這個袋款,完全合我心意!!
簡約而斯文的design,加上大容量,仲可以上膊!
重點價錢實惠,都是 HK$269 !!!

而且用料都挺好呀!!
不論上班/約會都適合呢~~

我還是喜歡有拉鏈的大袋,感覺安全得多。
另外還有一小格,可以放鎖匙/其他細小物。

如此實用的時裝購物指南 --- SUPER-CHIC.com, 一定要好好支持喇!!
SUPER-CHIC.com Facebook Fanpage: https://www.facebook.com/SUPER.CHIC.HK
The End ! Thank you !
Email : fungling0131@gmail.com

Facebook Fan Page:

Instagram:

沒有留言:

張貼留言