2015年9月1日 星期二

CLINIQUE 秋冬美粧魔法

還在美白控油的時候,秋冬產品卻提早來了!!
上星期出席了 Clinique 秋冬美粧魔法Blogger聚會, 枝粉底液好吸引我呀!!

Clinique 秋冬產品大哂冷! XD

這枝全新推出的完美極緻遮瑕粉底 SPF 19 PA++,遮瑕膏+粉底二合一,
專利設計掃頭一拎就拎到最合適份量,妝不會過厚,但同時做到中度遮瑕效果。
只要係額頭、面頰、鼻頭及下巴 點上遮瑕粉底,再用手推開就可以!

有瑕疵想再遮得好D? 點多少少遮瑕粉底係眼圈OR痘痘上面,用粉樸輕輕印就可以提高coverage!

另一件新品就是Just Browsing Brush-On Styling Mousse完美塑眉霜 (共4色)
使用非常簡單,先用眉筆填補眉毛間的空隙,然後用上塑眉霜令眉毛更整齊貼服,仲全日防汗防水架~
另一樣注目新品就是Skinny Sticks 極緻纖幼眼線筆 (共11色)
顏色不只有啡同黑,仲有黃、綠、藍等玩味色彩~~更是一枝不需要刨削的自動眼線筆
筆芯非常纖幼,筆芯直徑只有傳統鉛筆筆芯的2/3,可以更仔細更容易地貼緊睫毛根部勾畫,填補睫毛間的空隙。
化妝師示範在睫毛根部用上黃色,然後在黃色眼線上加一條眼線,簡單打造"出色"眼妝~

CLINIQUE Beyond Perfecting Foundation+Concealer SPF19 PA++ 完美極緻遮瑕粉底SPF19 PA++ HK$270/30ml

粉底配方專為亞洲皮膚而研發,獨有先進科技提供即時控油功效,令油光瞬間消失,
同時持續滋養補濕,令底粧不會因肌膚缺水而出現不均勻、浮粉或顯現乾紋。
觸感輕盈透氣,12小時持久抗汗水抗油脂不脫粧

講到咁吸引,梗係要試下啦,上星期的皮膚算是最近半年最差,果酸煥膚後狂出瘡,
面泛紅多瘡多印,最岩試粉底coverage啦~~ (苦笑)
完美極緻遮瑕粉底共有5個色,我用的是64號 cream beige。
用專利掃頭點開後,就用化妝掃掃開,始終面上的凹凸位太多,用手很難推勻。
然後在面頰凰點輕印痘痘及瘡印,coverage。真。係。好。好。呀!!

雖然要遮到這種程度,妝感會比較重,但完全不影響妝的持久度,keep上4、5小時,仲係keep得好好。
只是鼻樑位有點出油浮妝而已!! 完美極緻遮瑕粉底的質地輕盈、不會覺得乾、也沒有變暗的問題。
最重要沒有刺激暗瘡惡化!! (鬆口氣)

全新Pretty Easy Liquid Eyelining Pen 持久輕巧眼線液    HK$180/2ml (共2色)

毛筆頭精巧尖細,眼線液質感柔滑容易掌握。只需揮動一筆,即可輕易勾劃出細緻、色澤厚實、清晰俐落的鮮明眼線。
而且粧效持久達12小時,減少暈染。具有Black及Brown 2款色調。

早前做了半永久的紋眼線,現在畫眼線只要補補、拉長眼尾即可,Clinique 持久輕巧眼線液筆頭夠尖細,容易勾畫幼眼線。
而且墨水顏色夠黑夠濃,仲不會溶化暈染呢!!

Just Browsing Brush-On Styling Mousse 完美塑眉霜   HK$130/2ml (共四色)

Mousse完美塑眉霜揉合24小時長效Gel-Mousse配方全日防水防汗,而且質感輕柔,配合纖細掃頭,非常輕巧易用。
刷上後眉毛整天保持整齊貼服,立體自然。4款色澤Blonde、Light Brown、Deep Brown及Black。
用眉粉勾勒了眉形及填補空隙,再用塑眉霜,眉毛好搽咗gel一樣貼服~~

個人大愛完美極緻遮瑕粉底SPF19 PA++呀!! 真架~快d去試下啦~~

試用產品及產品說明由 CLINIQUE 提供

沒有留言:

張貼留言