2015年5月11日 星期一

面部牛奶泡泡浴 By MIOGGI

生活總是忙、忙、忙,有時返到屋企真想浸浸奢侈的牛奶浴,好好relax一下。
不過屋企本來就沒有浴缸,想浸也只能等旅行在酒店浸...
但係我而家日日都被牛奶包圍,面仔仲有牛初乳泡泡浴tim!

講既就係mioggi全新推出的雪映水漾美白牛初乳潔面粉喇!!
成分含有牛初乳、苦蔘及C-Detox排毒酵母萃取,為皮膚「先排毒,後美白」。

「升級版」雪映水漾美白系列的全家幅。
有磨砂啫喱、潔面粉、爽膚水、眼霜、日霜、晚霜,仲有洗面機呀!!

轉動設計,更快更徹底清潔表面的污垢、老化角質。

講返今日的主角雪映水漾美白牛初乳潔面粉~
其實有兩個用法,一. 平常般用起泡網起泡,二. 直接放上面當作磨砂,輕輕按摩後再加水起泡。
磨完皮膚即時白淨同滑左少少呀!


今次event仲揀係 ATUM Desserant 舉行,等我可以試到dessert art喇~~
淨係欣賞師傅的創意同畫功都夠喇~~但係我想講個牛奶味份子雪糕真係好好味,可唔可以加入menu呀?!

Hex Magic Foremilk Cleansing Powder 雪映水漾美白牛初乳潔面粉   HK$220/70g 

活動後返屋企試左呢個for face的牛奶浴啦,比多少少資料你地睇先~
牛初乳潔面粉性質溫和,並突破性加入C-Detox排毒酵母萃取,有效先排毒,後美白,激活細胞更新,配合母牛產犢後頭48小時分泌之牛初乳,豐富營養及生長因子瞬即令肌膚淨白柔嫩,強化肌膚免疫力,修護受損角質細胞,活化肌膚,改善水油平衡,更能淡化色斑及改善不均勻膚色。用後肌膚清爽潔淨,散發剔透淨白感。適合不同肌膚使用。

用起泡網起到好多泡泡,但未算太綿密,泡泡會邊洗邊"爆"。

清洗容易,唔會有洗極都滑潺潺、唔乾淨的感覺。
清潔力OK,可以洗走油脂,即使印乾水再影相都沒有乾、繃緊的感覺,皮膚仲好滑好柔軟,好似浸完牛奶浴咁呀~
另外,洗面都聞到牛奶香,NICE!

試用產品及產品說明由MIOGGI提供

The End ! Thank you !

Email : fungling0131@gmail.com


Facebook Fan Page:

沒有留言:

張貼留言