2015年5月11日 星期一

♥ CLINIQUE 花艷夏妝 ♥

上次同大家簡單介紹咗CLINIQUE的最新夏日彩妝產品,試完又係時候同大家分享一下喇~
全新 Pop Lip Colour + Primer 耀彩柔潤唇膏 + Cheek Pop 花之戀光感胭脂

全新Cheek Pop花之戀光感胭脂   HK$190/3.4g
自然的胭脂色彩帶有珍珠光澤,塗上後雙頰展現紅粉霏霏的光釆。專利技術研發的膏狀質感如絲般幼滑,於面上推開後會變成細滑輕盈的粉末緊貼肌膚,在夏日亦不易脫粧,自然粉嫩色調持久亮澤!
TEXTURE好特別,摸上手似CREAM狀,但推開之後又有點粉感。(媽呀!我好亂呀!)
粉質夠滑,上面都好smooth,唔會卡粉或者一撻撻。
12 Pink Pop 係好soft的baby pink,效果好自然。
顯色度好好,輕輕掃兩下再打圈都已經好出色。
都幾long lasting架~印過面油、補過粉都仲keep到6-7成~
Pop Lip Colour + Primer 耀彩柔潤唇膏   HK$170/3.9g  (全15色)
唇膏由鮮豔唇色及高效滋潤修護功效的唇部底霜合二為一,蘊含乳木果油 及巴西棕櫚乳脂,兩者結合形成一層彈性聚合物,有效高效鎖緊唇部肌膚的水份, 令櫻唇表面更順滑,並即時撫平唇紋乾紋,唇膏更易於表面延展,着色更均勻。

其實上次event試上手已經好鐘意呢個5號色 Melon Pop,珊瑚色,好girly但又唔會太pink!
texture仲好smooth,一上咀推開都已經好上色。
飲完食完再抹咀,雖然面個層d色甩左,但都keep到有底色~ 持久度都ok~
但如果你要求,食完都仲keep到個色,Pop Lip就未必岩你喇~
至於遮瑕都幾好,唇紋淡左,唔使額外用concealer都遮到原身的唇色~
滋潤度就ok,但因為我有食緊藥,皮膚包括咀都乾到起哂裂紋,就唔太夠力,用完個幾鐘就feel到有少少乾。
下次停藥再試,再補comment啦~
 
但Finish個效果真係好靚~~ :p

試用產品及產品說明由CLINIQUE提供

The End ! Thank you !

Email : fungling0131@gmail.com


Facebook Fan Page:

沒有留言:

張貼留言