2015年5月17日 星期日

【遇水愈強】 SHISEIDO Perfect UV Protector

夏天要塗防曬是常識吧?
但防曬亦應該按情況需要黎揀,例如郊遊、游水時,就一定要揀度數較高,兼防水防汗先得呀!

雖然我唔太好戶外活動,因為太劇烈既都不太適合我老人家XD
不過,我間唔中都有去南生圍野餐或者去游下水架~
呢D時候就一定要有一枝防水防汗的防曬傍身喇~~

不得不介紹這枝SHISEIDO全新升級Perfect UV Protector喇~(HK$340/50ml)
防曬配方不但只有防水功能,更遇水愈強! 

SHISEIDO全新升級Perfect UV Protector 加入嶄新WetForce技術,利用「離子礦物感應成分」,成分裡的負離子與水及汗水裡的正離子礦物質緊密結合,形成高效防水膜層,提供前所未有的高度防曬效果;防曬效果更提升達24%。
而專利防曬技術SuperVeil-UV 360™再度升級,能均勻覆蓋細微肌理,形成防曬膜層,令紫外線無隙可乘,賦予無可比擬的防曬保護效果,Perfect UV Protector讓你盡情享受戶外活動。
同時揉合護膚成分Profense CELTM,預防氧化,並防止細胞及DNA受損。

質地是稀乳液狀,非常易推開及吸收,沒有難聞的化學味,
用後感覺清爽輕盈,完全沒有油膩感或厚焗感。

膚色亦比用前均勻一點,唔會變死白,更有matte finish的效果。Perfect UV Protector仲可以用普通潔膚產品卸走,唔使用卸妝產品都得,夠哂方便~
另外用作妝前底霜都沒問題呀~

試完係面上,就試埋上身啦~其實搽完真係好清爽架~

講到防水咁強,等我試下去沖水先!
沖完半分鐘,之後見到D水會變成一粒粒水珠係表面,好似識"跣水"咁~確係有斥水膜層喎~
遲下去游水,一定要帶埋Perfect UV Protector呀~



試用產品及產品說明由SHISEIDO提供

The End ! Thank you !

Email : fungling0131@gmail.com


Facebook Fan Page:

沒有留言:

張貼留言