2015年6月3日 星期三

★全日保持芳香滋潤★

其實夏天好怕聞到臭汗味,焗到整個車箱都充滿狐味,真係好難頂~
想自己個身keep住香氣洋溢? 唔係狂噴香水就得架~
仲要用埋有香味既沐浴露架~
另外,夏天成日stay係有冷氣既地方,好容易抽乾皮膚水分,body lotion不可缺呢~

就同大家介紹下我最近用的身體護理產品啦~
(有冇人同我一樣浴室會放超過一枝沐浴露呢?)
我鐘意擺2-3枝係架上,隨心情揀架~
Dove是最常備的,最愛小黃瓜綠茶味~好fresh呀~
而圖中的就是Dove滋養柔膚沐浴乳 清氧水潤配方,樽身上的粉藍色很有水潤的感覺呀~
有Dove signature的淡香味,起泡容易,用後感覺水嫩、不乾燥~
也沒有滑潺潺,洗不乾淨的感覺。
Lux Seductive精油香氛沐浴乳嫵媚迷香
會選這一枝的原因是比較香呀~ 紅紅的沐浴露會起出淡粉紅色的泡泡呀~
加入左植物香薰精油同紫羅蘭香氛,香味會持續到沖涼後,忍不住聞自己的肌膚呀~ (好奇怪的舉動)XD

沖完涼就會搽點body lotion ,我承認我比較懶,間唔中先會用下~
但而家開冷氣多左,搽lotion的次數都多左喇~
Vaseline的蘆薈gel好好用,試過出去玩手腳曬紅哂、返屋企厚塗Vaseline的蘆薈gel,第二朝就退紅了!~
而呢枝Vaseline 修護保濕潤膚噴霧,質感比較稀,噴完推幾下就完全吸收喇!

輕潤而不笠,呢個天氣用岩哂呀~

最後出街前一定要用Rexona香水精華止汗爽身噴霧!
我平時係underarm就會用滾珠式,Rexona對我呢個大汗人黎講止汗功能都算ok,汗出少dd,
但最好係能夠做到香體的效果,相比起其他品牌,確實係比較優勝!

試用產品及產品說明由Unilever提供

The End ! Thank you !

Email : fungling0131@gmail.com


Facebook Fan Page:

沒有留言:

張貼留言