2015年8月16日 星期日

投入棋盤世界 Sanrio Game Master 2015


差不多是一年一度的Sanrio 遊戲展又來了!!
今年更首次加入蛋黃哥Gudetama!!
每次都會去的我,當然不會錯過啦~~
Sanrio Game Master 2015 以棋盤遊戲為主題,與七位遊戲大師—My Melody、Little Twin Stars、 Gudetama、Bad Badtz-Maru、Osaru No Monkichi、Patty & Jimmy和Kuromi進行較量。

一進場就見到我最愛的Hello Kitty & 她的大屋呀~~

佈置得好靚,忍不住瘋狂拍拍拍...照! XD
可以將SOFA搬回家嗎? (笑)

仲有勁多好靚的影相位呀~

Hello Kitty Robot都有現身Game Master!!
My Melody化身豆腐人!! 好可愛呢~~

咪住,唔好掛住影相呀~~仲要挑戰七大關卡架~
Little Twins Star大師呢個好難呀~~
就是要在限時20秒,用4個豆袋掟向九宮格,過三關才成功!!(中間的一個已經設定好,即是說要掟多兩個才過關!!)
 Kuromi 大師呢個game就相對較易喇!
限時15秒,畫出心心,但不要碰到兩邊呀~~
經常手震震的我---- 挑戰失敗了 T T

Osaru No Monkichi大師 也是有點難度呀~
限時20秒內,利用左右手,控制上下、左右,將銀珠由起點運到終點!
小心銀珠跌入小洞呀~~

My Melody大師就較容易喇~~
搵出六個印有melody的積木,再砌返岩melody的樣子及身體就ok!!
Bad Badtz-Maru (XO)大師都好簡單~
幫XO 吹返直幾束頭髮就OK喇~~ 話咁易就成功!!

首次加入的蛋黃哥,遊戲是最簡單喇~~
拋鑊反「蛋」黃哥,比多少少力一次反哂兩隻就搞掂!


玩完各個小遊戲,就來扭蛋殿堂拜會終極遊戲大師Hello Kitty!!

最後去選購超精美的紀念品!!
必買八達通呢!!
小貼士: 入去Game Master之前download定個app,入場scan不同QR code,就可以獲得不同相片sticker,整靚相。
仲可以獲得電子金幣,而每一個電子金幣就代表一次電子扭蛋機會,有機會換取別注小禮物!


SANRIO GAME MASTER 2015
日期: 8月6日至8月23日 開放時間:11am – 8pm
地點:九龍灣國際展貿中心地下
網站:www.sanriogamemaster.com
入場門票:星期一至五$100;星期六及日$130;星期六及日指定時段特快門票$160
遊戲券每張單買$25,套裝$80(包括4張遊戲券同攻略手冊及手冊封套)

The End ! Thank you !

Email : fungling0131@gmail.com


Facebook Fan Page:

沒有留言:

張貼留言